Forumda Konumun Kaldırılması Hakkında

Bu forumda açtığım Niyota: Usagi & Uyala konusunun devre dışı bırakılmasından dolayı canım sıkıldı. Bu kadar katı kuralları olan forumları sevmiyorum. Technopat.Sosyal’da katı ama en azından ne paylaşacağıma ve nasıl paylaşılacağına karışmıyorlar.

Bu sebepten dolayı kuralların biraz gevşetilmesinden veya hesabımı kalıcı olarak yasaklanmasını talep ediyorum.

1 Like

Neden devre dışı bırakıldığı söylendi mi ?

Konumu devre dışı bırakma sebepleri teknoloji ile alakasız ve uzunmuş.

Eğer forum kurallarında bu belirtilmişse bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Elbette düzen sağlanması için bazı kuralların koyulması ve uyulmasının beklenmesi çok doğal bir şey.

Kurallarda öyle bir şey göremedim.

Her kural yazılı olmak zorundamı?

Evet. Böylelikle karşısındaki bu kuralara uydurmanız açısından daha yararlı olacaktır. Baknız: R10.

Forumu’nda anime veya konu dışı kategorisi bulunmuyor, konunuzu hangi kategorisi de açtınzı acaba ?

Aslında genele uyabilir gibi ama forumun genel temasına uymuyor. Bununla ilgili kurallarda bir düzenleme yapılırsa hoş olur.

1 Like

Hepsi değil lakin açılacak bir konu hakkında forum kurallarında kılavuz olmalı.

Kurallarda yazmıyorsa modlara ulaşıp konunu açtırmanı öneririm.

Yahu dostum azıcık mantıklı olursak sen 1 kişisin. Buraya her hikaye yazarı gelse uzun uzun her gün paylaşım yapsa burası teknoloji forumu mu olur yoksa hikaye kanalı mı olur? Zaten ürettikleriniz kısmını yaptıklarınızı paylaşın diye açtık sizleri teşvik etmek için ama böyle bir sürü konun var.

Yazdığım şey:

Dostum bu tarz konuların çok uzun oluyor senin ve teknolojiyle alakalı değil maalesef. Evet ürettiğiniz şeyleri burada paylaşmanızı teşvik ediyorum ama bu tarz uzun yazılarını kendi websitende paylaşsan ve genel olarak sadece bir bağlantı bıraksan güzel olur. Çünkü herkes senin gibi böyle şeyler paylaşsa buradaki forumun mantığı kalmaz. Konu çok farklı yerlere gider yani.

Böyle hissettiğin için üzgünüm, forumun genel çerçevelerinin korunması için bazı şeyleri düşünmek zorundayız. Herkes uzun uzun hikayelerini paylaşsa burası hikaye yazar forumuna döner. Tabii ki bunu üretme şevkin kırılsın diye yazmıyorum. Paylaşabileceğin ve senin ürettiklerini sevebilecek kişilere ulaşabileceğin farklı forumlar, sosyal medya uygulamaları var. Profiline websiteni bırak ve farklı yerlerde bu konularla ilgilenebilecek insanlar bul. Üreten insanları severim ve umarım üretmek istediğin konularda kendini daha da geliştirirsin ama burada bir çerçeveleme yapmak zorundayız.

Hayır değil ve yazamayız maalesef. Sağduyulu olmak gerekli. Her kuralı baştan aşağı yazmak imkansız. Beklenmedik durumlar olabilir. Dolayısıyla şöyle bir kuralımız da var: Forumun yönetim organı son kararı verme yetkisine sahiptir.

Kural demişken, kurallar da güncellendi bu arada bakabilirsiniz: https://btt-demo.btt.community/faq

2 Likes

Banlanma talebi istiyorum.

Dostum böyle bir olaydan dolayı hesabının anonimleştirmesini istiyorsan üzgünüm. Amacımız kötü değil. Forumu hep beraber iyi bir hale getirmeye çalışıyoruz. Gerçekten istiyorsan bana veya moderatör arkadaşlarımızdan birisine mesaj atabilirsin. Umarım fikrin değişir. :slight_smile:

Banlanmak istiyorum.

Merhabalar. Objektif olmaya çalışacağım.

Uzun olması konusunda konuyu devre dışı bırakmak doğru bir davranış değil. Kime göre uzun neye göre uzun? Belki ben uzun bir yazıyı okumaktan zevk alıyorum?

Alakasız konu olması: Evet bence de alakasız bir konu. Anime manga ile ilgili bir forum düşünün ve orada Arch linux Nvidia driver kurulum hatası konusunu açın emin olun buradaki tepkinin aynısını alacaksınız.

Bu konuda da haksızsınız. Her kural yazılı olmak zorunda değil. Forumun ismi bilinçli teknoloji tüketicileri. Başka bir teknoloji forumunda aynısını yapıyor ve tekpi almıyorsanız, bu forumun düzensiz ve moderatörlerinin çok da iyi olmadığı anlamına gelir. Bazıları buranın kurallarının sert olduğunu söylüyor tam aksi moderatörler ve Yusuf abi insanları uyarıyor ve konularını bile düzeltiyor (onların senin yanlış yazdığın konuya edit yapmak gibi bir görevi yok)

Yusuf abi çok düzgün ve saygı çerçevesinde cevap vermiş. Fakat uzun olma konusunda az önce dediğim gibi Kime göre? Neye göre

Yani bu çok klişe bir davranış. Hatalı ve ya yanlış olduğunu anlaman yeterli neden ban talebi istiyorsun?

5 Likes

Çeşitli forumlarda dolaşıp kullanıp

Banlanmak istiyorum.

yazman, forum topluluğunu iyi bilen biri için komik ve çocukça görünüyor. Flarum kurmak istiyorsan bu video sana yardımcı olabilir.

1 Like

Dostlar konuyu daha fazla tartışma ortamı oluşmaması için kapatıyorum. Zaten herkes fikrini söyleme şansı elde etti.

@anon21506950 sevgili dostum bence bazı konulardaki üretkenliğini farklı yerlerde ifade etmeye çalışsan daha sağlıklı olur. Dediğim gibi amacımız kimseyi üzmek değil, bazı kuralların olması gerekli. Hala forumdan “silinmek” istiyorsan bana veya moderatör arkadaşlara mesaj atabilirsin. Böyle bir durumda işlemin geri alınamayacağını unutma.

5 Likes