Bi şeyler yaptım işte

Evet, biraz kötü görünüyor olabilir fakat masaüstümü böyle değerlendirmeyi daha çok sevdim. Sizce nasıl?

(Bu arada dosyaları vs. sansürlemememin sebebi zaten o dosyaların gereksiz olması.)

4 Likes

Hiçte kötü görünmüyor. Gayet güzel.

Neofetch de olsaydı tadından yenmezdi :upside_down_face:

Bir de hangi wm bu?

Masaüstü görüntülerinizin template ini doldursan çok iyi olurdu.

1 Like

Doldurma kısmını görmemişim :slight_smile:

Fakat Neofetch’i de eklerim Teşekkürler.

(Nasıl eklicem? :rofl: :sweat_smile:)

Yok, neofetch kurulu. Masaüstüne tool olarak nasıl sabitlicem?

2 Likes

terminale

neofetch

yazıcaksın(indirili değilse indirmen gerekiyor)

.desktop dosyası oluşturman gerekiyor oda şu şekilde.

[Desktop Entry]
Name=Neofetch
Comment=birşeyler yaza bililrisin
Exec=neofetch
Terminal=True
Type=Application
Categories=System;

icon için bir tane icon bul ve

Icon=icon yolu

Bu hiçbir anlam ifade etmez.
Sadece terminale neofetch yazmalı.

Ama önce kurmalısın.
Ubuntu, mint, debian kullanıyorsan :

sudo apt install neofetch 

Arch, endeavour kullanıyorsan:

sudo pacman -S neofetch 

Fedora kullanıyorsan :

sudo dnf install neofetch 

Adamın demeye çalıştığı şey kurmak değil zaten kurulu dikkatli oku lütfen.
Masaüstüne steam gibi koymak istiyor.

Gönderiyi editlemiş o yüzden eski haline göre cevaplamıştım. Uyardığın için sağol :smile: .

1 Like

Demek istediğim steam gibi koymakta değil :rofl:

Demek istediğim “Sistem Monitörü Sensörü” gibi bir “widget” veya “tool” olarak eklemek.

(Kısaca herkes yanlış anladı :rofl: )

1 Like

Onu bir kenara terminal sabitleyip yapabilirsin.

Bazı masaüstlerinde widgetlar ile ram, cpu, gpu kullanımını gösterebiliyorlar ama ben DE kullanmadığım için çok bilmiyorum.

Termoid diye bir şey buldum fakat şu hatayı veriyor:

file:///home/teknogaming/.local/share/plasma/plasmoids/com.koldbyte.kde.termoid/contents/ui/main.qml:28:1: module "QMLTermWidget" is not installed

Ekran görüntüsü:

(Hazır yazmışken bir şey soracaktım.
Senin bu yazdığın şeyi bir geribildirim için kullanabilir miyim?)

Hangisini ve benim yazdığım birşeyi mi?

İzin için mi soruyorsun yada öneri olarak mı soruyorsun?

Biraz belirsiz sormuşsun soruyu?

Demek istediğim:

Bu ekran görüntüsünü kullanabilir miyim?
Çünkü farkettiysen bazı mesaşların veya yanıtların altında bunun gibi şeyler yazıyor.
Bug olabilir.

Şu kısım:

“A computer…”

O alttaki bir bug değil.

İlk Büyük Forum Güncellemesi ve Teşekkürler

Güncellemeden sonra geldi. Onu ben ayarladım. Ayarlardan, profil ayarları kısmının en altında imza kısmı var oradan yapılıyor.